Cea mai simplă definiție a unei soluții CRM este aceea de sistem care le permite companiilor să administreze relațiile de business și informațiile asociate acestora. Un CRM te ajută să păstrezi și să găsești ușor datele de contact ale prospecților, conturile clienților, lead-urile și oportunități de vânzare într-un singur loc. Îm mod ideal acest CRM este gzduit în cloud, astfel încât informația să fie accesibilă întregii echipe, în timp real, de oriunde. Orice soluție CRM este construită în jurul oamenilor și relațiilor dintre ei.

Pentru companii mici, un sistem CRM permite plasarea datelor în cloud pentru a fi disponibile oricând, pe orice device. Când compania crește un CRM ajunge să includă funcționalități sofisticate care ajută companiile să colaboreze cu colegii și cu clienții, să trimită e-mailuri personalizate, să adune date din conversații pe rețele sociale și să ofere o imagine de ansamblu a sănătății afacerii în timp real.
Contactează-ne acum pentru a contura cea mai potrivită soluție CRM pentru compania ta.

3

Ce este o soluție CRM?

Sistemele CRM sunt construite pentru a compila informații despre furnizori, prospecți, lead-uri și clienți. În mod curent soluțiile CRM oferă funcționalități precum:

  • automatizare de marketing
  • automatizarea operațiunilor de vânzare
  • automatizarea centrului de contact
  • tehnologie de geolocalizare

Când știi că ai nevoie de un CRM?

Există câteva semne care arată că Excelul nu mai este suficient, iar compania are nevoie de o soluție integrată pentru a administra eficient și scalabil relațiile companiei cu restul lumiii de business:

  • echipa nu are o sursă unică de informații despre lead-uri, clienți, furnizori
  • raportarea și analiza consumă mult timp și eforturi
  • se pierd informații precum datele intâlnirilor de follow-up sau datele deținute de un angajat care părăsește compania
  • datele nu sunt disponibile printr-o aplicație mobilă echipei aflate în deplasare
  • nu ai un plan de scalare rapidă a companiei

Acestea sunt cateva din problemele adresate de o soluție CRM performantă, care va oferi vizibilitate asupra activității echipelor de vânzări, va simplifica raportarea internă a progresului și va deschide canale de colaborare transparentă între echipe.

6

Ești în căutarea unei companii care oferă soluții IT personalizate?

KODING TECHNOLOGY OFERĂ SOLUȚII PROFESIONALE DE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) LA PREȚURI ACCESIBILE